توفیق: برخی از منتقدان از جزئیات قرارداد باوئرمن اطلاعی ندارند/ امیدوارم یکی از فینالیست‌های جاکارتا باشیم

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم بهترین نتایج را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بگیریم و یکی از فینالیست ها باشیم.

علی توفیق در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پرداخت تنها 14 هزار یورو توسط درک باوئرمن، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال از ایران که با وجود داشتن قرارداد، کشورمان را ترک کرد، اظهار داشت: در بندی از قرارداد بین فدراسیون بسکتبال ایران و باوئرمن آمده بود که اگر سرمربی تیم ملی بدون اجازه ایران را ترک کند باید جریمه بدهد و اگر ما قرارداد را یک طرفه فسخ کردیم، غرامت بدهیم.

وی با اشاره به انتقادها از نوع قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: متأسفانه برخی از دوستان و منتقدان از جزئیات قرارداد اطلاعی ندارند. به هر حال پرونده باوئرمن بسته شد. این موضوع در قرارداد وجود داشته و طرفین بر روی آن به توافق رسیده بودند. حق جریمه ایشان در قرارداد، 14 هزار یورو بود که باید پرداخت شود.

دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی بسکتبال با هدایت مهران شاهین طبع گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. برنامه ها پیش می رود، اردوی آماده سازی تیم ملی از امروز (سه شنبه) آغاز شده و ملی پوشان خود را برای بازی های آسیایی 2018 آماده می کنند. پنجره سوم ما نیز برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی است.

توفیق در پایان تصریح کرد: 22 بازیکن دعوت شده اند و زیر نظر شاهین طبع و کادر فنی تمرین می کنند. همان طور که گفتم استارت تمرینات ما از امروز در آزادی خورده است و امیدوارم بهترین نتایج را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بگیریم و یکی از فینالیست ها باشیم.

604

کد خبر: 934693

وب گردی

وب گردی