دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با امام جمعه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از واحد بندرانزلی: سرپرست، اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد:« دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از مهمترین مجموعه هایی هستند که تاثیر بسزایی در شکل گیری اندیشه و تفکر جوانان دارند».

وی با تاکید بر اینکه ایجاد رشته های جدید در دانشگاه ها باید متناسب با ظرفیت های شهرستان در زمینه اشتغال و کارآفرینی صورت گیرد، خاطرنشان کرد:« دانشگاه ها باید به سمت فعالیت های کاربردی و کارآفرینی سوق پیدا کنند و لازم است مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نیز به این امر توجه داشته و دراین راستا با ارگان ها و نهادهای ذیربط هماهنگی لازم را انجام دهد».

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین همچنین با تاکید بر لزوم توجه دانشگاه ها و دانشجویان به مسائل فرهنگی، گفت:« امروز جوانان ما در زمینه اشتغال، ازدواج و ... دچار مشکل بوده از این رو توجه نهادهای مختلف از جمله دانشگاه ها به مباحث دینی تربیتی و فرهنگی، در تقویت روحیه نشاط و تلاش در جوانان بسیار مثمرثمر خواهد بود».

در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز با بیان اینکه بحث پایش رشته ها و تناسب رشته های دانشگاهی با نیازهای شهرستان، استان و منطقه یکی از مهمترین موضوعاتی است که دانشگاه آزاد اسلامی آن را دنبال می کند، گفت:« سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صدور مجوز برای رشته های جدید در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی را به تناسب رشته ها با نیازهای منطقه ای مشروط کرده است و این گامی مثبت برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی می باشد».

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اشاره و تصریح کرد:« برگزاری دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام و همچنین برگزاری برنامه راهیان نور ازمهمترین اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در ماه منتهی به سال جدید بود و برای سال جاری نیز اجرای برنامه های فرهنگی متعدد در دستور کار ما قرار دارد».

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود 3500 دانشجو و 91 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

204

کد خبر: 934708

وب گردی

وب گردی