دیدار رئیس، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی  زاهدشهر با خانواده­  ایثارگران

بمناسبت اعیاد خجسته شعبانیه،ریاست و تعدادی از کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی با خانواده جانباز سرافراز حاج اصغر محبی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زاهد شهر،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر ضمن فضیلت و برکات ماه شعبان المعظم و تبریک اعیاد خجسته شعبانیه گفت: خانواده­ های معظم جانبازان و ایثارگران میراثی گرانبها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند ودیداراز این خانواده­ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

دکتر باده­یان در ادامه افزود: جان فشانی­ها و سلحشوری­ها ی رزمندگان دفاع مقدس به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت­های انقلاب اسلامی ثبت شده است و دیدار با خانواده­های شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است. شما جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارید و ملت ایران اسلامی نیز قدردان شما ایثارگران و خانواده­های معظم شهدا است.

باعزت، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد زاهدشهر نیز ضمن تبریک و تهنیت این ایام فرخنده افزود: ایثارجانبازان و صبرآنان در برابر سختی­ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

ایشان خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران با رشادتها و جان­فشانی­هایشان پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند و همه ما زندگی خود را مدیون این بزرگواران هستیم.

حاج اصغر محبی،جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقد س نیز با یادآوری و بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام را زنده و گرامی داشته و خواستار آن شد که اساتید با تشویق دانشجویان به حفظ آرمان­ها و دستاورد­های انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشند.

در پایان با اهداء هدایا از خانواده معظم جانباز تجلیل شد.

204

کد خبر: 934753

وب گردی

وب گردی