دیدار مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فسا با رئیس و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهرضمن تبریک ماه شعبان المعظم، ماه پیامبر اعظم(ص) و اعیاد خجسته شعبانیه گفت: حفظ و صیانت از سنگر­های اعتقادی نظام،رسالت اصلی و وظیفه سنگین بسیج پس از جنگ تحمیلی است. بسیج باید با حرکت توام با بصیرت به مقابله با هجمه­های همه جانبه دشمن بپردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زاهد شهر،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهرضمن تبریک ماه شعبان المعظم، ماه پیامبر اعظم(ص) و اعیاد خجسته شعبانیه گفت: حفظ و صیانت از سنگر­های اعتقادی نظام،رسالت اصلی و وظیفه سنگین بسیج پس از جنگ تحمیلی است. بسیج باید با حرکت توام با بصیرت به مقابله با هجمه­های همه جانبه دشمن بپردازد.

ایشان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 97 به حمایت از کالای ایرانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه با برنامه­ریزی و فرهنگ سازی­های لازم در بین تمام اقشار دانشگاهی فعالیت­های خود را آغاز نموده و بسیج دانشجویی نیز باید فعالیتهای خود را به این سمت سوق دهد.

دکتر باده­یان در ادامه افزودند: در این واحد دانشگاهی نیز سعی شده است تا دانشجویان با سلایق­های مختلف با همدلی در کنار هم برنامه­های مختلف فرهنگی دانشگاه را برگزار کنند که این نحوه فعالیت برکات زیادی را برای فضای فرهنگی دانشگاه داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر از فعال بودن تشکل بسیج در این واحد دانشگاهی ابراز رضایت کرد و آمادگی خود را بعنوان یک بسیجی جهت همکاری گسترده با این تشکل انقلابی اعلام کرد و از بسیجیان عزیز خواست تا با رعایت قانون و مقررات دانشگاه مسئولین دانشگاه را در جهت نیل به اهداف مقدس علمی و فرهنگی یاری نمایند.

سروان امین عبدالهی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فسا در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: بسیج دانشجویی باید با برگزاری برنامه­های مختلف اعم از سمینارها و کارگاه­ها در تحقق شعار سال تلاش کنند و در راه پیشبرد اهداف نظام و مقام معظم رهبری گام بردارند. ایشان از همراهی و حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در اجرای موفق برنامه­های بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: اجرای موفق برنامه­های فرهنگی توسط بسیج دانشجویی واحد همچون یادواره شهدا، اردوی راهیان نور، و .... با حمایت مسئولان دانشگاه قابل انجام بوده است.

در ادامه محمد فلاحت، مسئول دفتر بسیج دانشجویی واحد زاهدشهر، به بیان گزارشی از فعالیتهای بسیج در این واحد دانشگاهی پرداخت و دانشجویان بسیجی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در پایان از طرف مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فسا از ریاست محترم و مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

204

کد خبر: 934764

وب گردی

وب گردی