برنامه های معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات درماه مبارک رمضان /چشم انداز سند فرهنگی و راهبردی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از برگزاری هر روزه قرائت و تفسیر سوره نور در ایام ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه روزانه تفسیر سوره نور و سخنرانی های مذهبی و اخلاقی را در برنامه های خود داریم.

وی افزود: برگزاری مراسم اعتکاف در سه روز میانی ماه مبارک رمضان از اواخر دهه دوم تا دهه سوم و همچنین برنامه شب های قدر را برای دانشجویان این واحد دانشگاهی خواهیم داشت و در نیمه ماه مبارک رمضان ، جشن میلاد امام حسن مجتبی و مسابقه کتابخوانی نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در ادامه درباره چشم انداز اجرایی سند فرهنگی و راهبردی معاونت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات گفت: در واحد علوم و تحقیقات با اجرایی شدن مفاد این سند راهبردی گام جدیدی را در فعالیتهای فرهنگی خواهیم داشت ،با توجه به اینکه تمامی ابعادی که باید در فعالیتهای فرهنگی در نظر گرفته شود در این سند راهبردی در نظر گرفته شده است ، قطعا اجرایی کردن محتوای این سند می تواند اثر بخش باشد و برنامه هایی فاخر و پر مخاطب که اثر سازنده فرهنگی داشته باشند در این واحد دانشگاهی انجام خواهد شد.

حجت‌الله ذاکر در پایان درباره بزرگترین دستاورد معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: بزرگترین دستاورد معاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی برخورداری تمامی فعالیت های فرهنگی نسبت به گذشته از عمق و محتوای غنی تر و همچنین چینش نیروهای متخصص فرهنگی و تنظیم سند فرهنگی و راهبردی است.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 934805

وب گردی

وب گردی