ساکت: فوتسال ایران در آینده در بهترین جایگاه جهان قرار می‌گیرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان گزینه‌های شایسته فوتسال ایران هستند و در آینده فوتسال ایران در بهترین جایگاه آسیا و جهان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث فوتسال سه جنبه را مورد توجه قرار تا بتواند به اهداف خود برسد. در بخش نرم افزاری که مسئله استعدایابی ، لیگ پویا و نظارت بر مسابقات را در دستور کاری خود داشت، در بخش سخت‌افزاری نیز از اصلاح مربوط به کفپوش تا احداث ساختمان جدید و مرکز ریکاوری و بدنسازی که به زودی از یکی از بهترین مراکز تمرینی و علمی به شمار خواهد رفت، فعالیت‌های خود را انجام داده و دربخش سوم پرداختن به استعدادهایی که همانند شما در دستور کاری خود قرار داد تا بتواند در میادین مختلف موفق عمل کند. در واقع نگاه بلندمدت فدراسیون فوتبال موفقیت و سربلندی ورزش ایران در بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شما بازیکنان به عنوان گزینه‌های شایسته فوتسال ایران هستید ، آرزوی موفقیت دارم و معتقدم که آینده فوتسال کشور با تلاش شما عزیزان در بهترین جایگاه در آسیا و جهان قرار خواهد گرفت.

602

کد خبر: 934834

وب گردی

وب گردی