سردار طلایی : شهردار باید عملگرا باشد؛ نه حزبی و سیاسی

عضو سابق شورای شهر تهران گفت :شاخصه های یک فرد برای مدیریت شهری به عنوان شهردار به چند کلیدواژه بستگی دارد ، از جمله می توان به رزومه خوب و قوی در حوزه مدیریت ، عملگرایی و چهره ملی اشاره کرد.

مرتضی طلایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره کاندیدا اعلام شده شهرداری ، گفت :برای انتخاب شهردار از بین 7 کاندیدا اعلام شده از سوی شورای پنجم ، باید سابقه و کارنامه کاری فرد را دید و لذا توانایی فرد را در حوزه مدیریت شهری سنجید و بعد درباره اینکه کدام یک شرایط بهتری دارند ، اظهار نظر کنیم.


وی گفت : شاخصه های یک فرد برای مدیریت شهری به عنوان شهردار به چند کلیدواژه بستگی دارد ،از جمله می توان به رزومه خوب و قوی در حوزه مدیریت ، عملگرایی و چهره ملی اشاره کرد.


عضو سابق شورای شهر تهران گفت : در بین کاندیداهای مورد نظر اگر بخواهم فردی با این شاخصه ها نام ببرم، محمود حجتی وزیر فعلی جهاد و کشاورزی که دارای کارنامه درخشان در سطح ملی است .

مرتضی طلایی در ادامه گفت : کلیدواژه های مهم دیگر برای انتخاب شهردار تعامل ،هماهنگی و همکاری با مدیریت شهری و سازگاری با دستگاه دولتی است ، در همین راستا همکاری و تعامل با شورای شهر امری بسیار مهم تلقی می شود ولذا شهردار جدید باید براساس ظرفیت های موجود در شهرداری کار خود را جلو ببرد .


وی افزود: سرپرست فعلی شهرداری تهران تاکنون فعالیتی در سطح ملی و مدیریت کلان نداشته است ،اما رای بیشتری نسبت به بقیه کاندیداها بدست آورده است.

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان گفت :در زمان نجفی نیز عملاً در سطح شهر تهران کاری انجام نشد ، بلکه کارهای نیمه‌کاره دوره گذشته هم متوقف شد باید از انتخاب‌های حزبی دوری کرد.اعضای شورای شهر باید به دنبال انتخاب یک شهردار عملگرا و کارآمد باشد و اجازه بدهند که آن شهردار کار کند و شورا نیز از آن حمایت کند.


خبرنگار:حسین طالبی


706

کد خبر: 934894

وب گردی

وب گردی