خلیفه: قهرمانی را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم/ هدف ما ادامه افتخارآفرینی‌ها برای دانشگاه آزاد اسلامی است

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف ما در آینده این است که این قهرمانی ها ادامه دار باشد و افتخار آفرینی ها برای دانشگاه آزاد باز هم تکرار شود.

نعمت خلیفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در مورد قهرمانی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: تیم تکواندو دانشگاه آزاد پر افتخارترین باشگاه جهان است و توانسته 4 بار در جام باشگاه های آسیا قهرمان و 2 بار نایب قهرمان شود و 17 سال هم در لیگ برتر ایران 6 عنوان قهرمانی به دست آورده است. خوشحالیم که تیم تیکواندو دانشگاه آزاد روز گذشته (سه‌شنبه) از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

وی ادامه داد: ما این قهرمانی را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنیم و همیشه به یاد این عزیزان هستیم.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قهرمانی به دست آمده، من به عنوان بهترین مربی مسابقات انتخاب شدم. هدف ما در آینده این است که این قهرمانی ها ادامه دار باشد و افتخار آفرینی ها برای دانشگاه آزاد باز هم تکرار شود.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان رقابت‌های جام باشگاه های آسیا، تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 65 امتیاز توانست عنوان قهرمانی جام هشتم را به خود اختصاص دهد. سید نعمت خلیفه و سعید رجبی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب به عنوان بهترین مربی و بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدند.

602

کد خبر: 934902

وب گردی

وب گردی