افزایش قابل توجه کشفیات انواع کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان به افزایش قابل توجه میزان کشفیات انواع کالای قاچاق در استان اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا مهمترین راه حمایت از تولید داخلی است که ارتباط مستقیم با حمایت و ایجاد اشتغال و افزایش سطح معیشت مردم دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محبی شب گذشته در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: فروش سوخت مرزنشینان شعاع 20 کیلومتر از مرز ، یک ضرورت در راستای حمایت و افزایش سطح معیشت 85 هزار و 110 نفر مرزنشین استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاههای اجرایی استان با تمام توان مشکلات ناشی از خشکسالی را پیگیری کنند بطوری که بحران خشکسالی کمترین آسیب را به جامعه روستایی و عشایری وارد کند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به افزایش قابل توجه میزان کشفیات انواع کالای قاچاق در استان اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا مهمترین راه حمایت از تولید داخلی است که ارتباط مستقیم با حمایت و ایجاد اشتغال و افزایش سطح معیشت مردم دارد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان هم در این جلسه با اشاره به میزان واردات انواع دام سبک و سنگین در سال 96 گفت: میزان تولید گوشت حاصل از واردات دام 12 هزار و 417 تن بوده است که نسبت به سال 95 افزایش 100 درصدی داشته است.

خالقی همچنین خواستار گازسوز شدن کوره های آجرپزی و واحدهای تولیدی و صنعتی شد و تحقق این موضوع را در کاهش میزان قاچاق فرآورده های نفتی بسیار مهم دانست.

900

کد خبر: 934916

وب گردی

وب گردی