شفر در راه علیمنصور؟! / اگر گردونه به کام استقلال نگردد

تیم فوتبال استقلال تهران با وجود دو شانس برای کسب سهمیه آسیایی می تواند آن را از دست بدهد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار خود از رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان می رود؛ شاگردان شفر برای کسب عنوان نائب قهرمانی می جنگند و رقابت حساسی بین آن ها و دو تیم ذوب آهن و سایپا وجود دارد.

از طرفی دیگر شرایط جدول به نوعی حساس است که کوچک ترین اشتباه یکی از تیم های مدعی نایب قهرمانی می تواند سهمیه آسیایی را هم از چنگ آن ها در بیاورد. استقلال که دو شانس برای کسب سهمیه آسیایی دارد با کمی چاشنی بدشانسی می تواند آن را از دست بدهد.

پرسپولیس تهران که با قهرمانی مقتدرانه اش، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل بعد گرفته و در حال حاضر همه تمرکزش روی دیدارهای پیش روست تا عنوانی درخور شان نماینده ایران کسب کند. ذوب آهن اصفهان 52، استقلال و سایپا با 51 امتیاز در جنگ هستند.

در هفته پایانی هرسه تیم میهمان هستند، ذوبی ها به مصاف نفت تهران سقوط کرده می روند که به نظر می رسد کار آسانی در زمین خواهد داشت؛ استقلال به جنگ سپاهانی می رود که لیگ هفدهم را خوب آغاز نکرد ولی در هفته های اخیر نتایج قابل قبول تری گرفته است. در این میان شاگردان علی دایی کار سخت تری پیش رو دارند، پیکان مجید جلالی یکی از بالانشینان لیگ است و تا چند هفته پیش یکی از مدعیان سهمیه آسیایی بود.

در صورت پیروزی و مساوی سایپا برابر پیکان و شکست استقلال و همچنین پیروزی سایپا و تساوی استقلال در نصف جهان یکی از دو شانس استقلال برای کسب سهمیه آسیایی می سوزد و از بین می رود. دیگر شانس استقلالی ها در فینال جام حذفی است که 13 اردیبشت به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت. شکست در این دیدار نیز آبی های پایتخت را از آسیا برای یک سال متوالی دور می کند. این اتفاق می تواند به سرعت محبوبیت شفر را کم کند.

شاگردان شفر با حذف از آسیا تنها دو بازی فاصله دارند؛ 2 شکست می تواند همه رویاهای استقلال و شفر را به کابوس تبدیل کند! البته همه این ها یک فرضیه است، فوتبال و اتفاقاتش غیرقابل پیش بینی ست و هرلحظه باید منتظر یک اتفاق عجیب بود.

601

کد خبر: 934919

وب گردی

وب گردی