وزراءسفرا و شهرداران خارجی به مراسم  افتتاحیه رویداد "تبریز۲۰۱۸" دعوت شدند

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان ‌شرقی از حضور ۶۰ میهمان عالی رتبه خارجی در مراسم افتتاحیه رویداد "تبریز۲۰۱۸" خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز ، اسماعیل بابایی راغب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دعوت از سفرا، مسوولان سیاسی و گردشگری کشورهای اسلامی و منطقه برای حضور در آیین گشایش رویداد تبریز 2018،اظهار داشت: 60 میهمان عالی رتبه خارجی در تبریز حضور یافته‌اند.

وی افزود: وزرای گردشگری و سفرای کشورهایی چون جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان، عراق، ارمنستان، بنگلادش، ازبکستان، سوئیس، نروژ، ترکمنستان، بلغارستان، تاجیکستان و بلاروس برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند.

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان ‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداران تعدادی از شهرهایی نیز مثل استانبول،غازان و باکو که با تبریز خواهرخوانده هستند در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

بابایی راغب در پایان گفت: از ماه‌ها قبل توسط کارشناسان وزارت امور خارجه کشورمان رایزنی و تبادل نظر با مسوولان کشورهای اسلامی و منطقه به منظور تبیین اهمیت رویداد گردشگری تبریز 2018 انجام شد و این رویداد محرکی برای رونق و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی است.

900

کد خبر: 934930

وب گردی

وب گردی