برگزاری اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون

نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال ۹۷ به ریاست محمدرضا پوریا و حضور دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور مرتضی مداحی مسوول کمیته فنی و اعضای این کمیته در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست گزارشی از عملکرد سال گذشته از سوی علی موذن دبیر فدراسیون ارایه گردید و سپس اعضای این کمیته در مورد مسایل مختلف بحث و تبادل نظر کرده و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه این جلسه مقرر گردید که راهکارایی برای بهتر برگزاری مسابقات، کلاسهای آموزشی، ارتقاء سطح مربیان و داوران، برنامه ریزی جهت ارزیابی استعدادیابی، برگزاری اردوهای استعدادیابی به صورت منطقه ای، شرایط اعزام های برون مرزی و سایر مواردی که در حیطه کمیته فنی بود تصمیماتی اتخاذ گردید و موارد فوق مورد تصویب اعضای این کمیته قرار گرفت.

از مهمترین موارد این نشست تصمیم اعضای کمیته فنی در مورد مسابقات رنکینگ بود که مقرر گردید که این رقابتها در قسمت جوانان و بزرگسالان بجای 2 مرحله در 3 مرحله برگزار شود.

همچنین برنامه ریزی جهت حضور ورزشکاران رده های سنی مختلف در مسابقات جوانان و نوجوانان به منظور حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی بود. این نشست با تصویب موارد فوق در این روز به کار خود پایان داد.

اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان مرتضی مداحی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، علی موذن، داریوش فروغی، علی اصغر امینیان، مرتضی ولی دروی، علیرضا الهاکی، دکتر سیدبهادر زکی زاده، صادق کرباسی، حمید نسیمی، محمود انصاری و خانم ها فریبا مددی، فریبا جلالیان و هما اسماعیلی هستند.

602

کد خبر: 934979

وب گردی

وب گردی