مارال فرجاد: جشنواره جهانی فجر فرصت دیدن فیلم های دنیا را فراهم کرد

بازیگر سریال «خاتون»، گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت دیدن فیلم مطرح جهان در ژانر های متفاوت را فراهم کرده است.

مارال فرجاد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اظهار کرد: فکر می کنم جشنواره جهانی فیلم فجر امسال به نسبت سال های گذشته با برنامه ریزی دقیق تر و منظم تری برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به آنچه که تاکنون از فهرست فیلم های اکرانی و همچنین فضای جشنواره دیدم، امسال به نسبت سال گذشته جشنواره پربار تر است و همچنین مسوولان هم این جشنواره را جدی تر گرفته اند.

بازیگر سریال «خاتون» همچنین درباره نمایش آثار مختلف در جشنواره، گفت: جشنواره این فرصت را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که آثار مطرح جهان را در کشور خودمان اکران کنیم.

فرجاد به نمایش ژانرهای متفاوت فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره این فرصت را پیش آورده که با هر سلیقه ای بتوان فیلم های مطرح دنیا را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور رسانه ها باعث شده تا همه جهان بتوانند آثار اکران در ایران و جهان و همچنین جشنواره جهانی فیلم فجر را به دنیا معرفی کنند و این اتفاق بسیار خوبی است.

به گزارش ایسکانیوز، مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون، متولد مرداد 1361 است. وی در رشته عکاسی تحصیل کرده و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد.

این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶) و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) ایفای نقش کرده است.

503

کد خبر: 934988

وب گردی

وب گردی