جدا شدن نظام از دین باعث جدایی مردم از نظام می شود

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اگر این نظام ارتباطش با دین را از دست بدهد مردم راهشان را از نظام جدا خواهند کرد، گفت: بنده با شادی مردم هیچ مخالفتی ندارم ولی نه با شادی که به قیمت غضب الهی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در همایش روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد اظهارکرد: تمام جریان تبلیغ نظام بر عهده این شورا بوده و خاصیت آن فراتر و گسترش یافته تر از فعالیت صرف در مناسبت هاست.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روئسای آن که همگی از نخبگان دینی و سیاسی ما هستند باید در همه عرصه ها ورود پیدا کنند. هر چقدر حوزه نفوذ انقلاب گسترش یابد مخالفت ها و دشمنی ها نیز با این انقلاب افزایش پیدا می کند و تنها سلاح ما در برابر این هجمه ها مسئله تبلیغ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روزگاری چندین هزار کیلومتر از این کشور جبهه جنگ با دشمنان بود ولی هم اکنون این جبهه تا سواحل دریای مدیترانه به عقب رانده شده است.

علم الهدی در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: امروزه دشمن از طریق مسائل فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام را دارد و هدف دشمنان از بین بردن مقام ولایت است. بیماری سکولاریسمی که امروزه دامن گیر جریانات سیاسی شده و حتی به بعضی از متدینین و روحانیون ما هم نفوذ کرده بسیار خطر ناک است.

وی گفت: اگر ما نتوانیم دین باوری را در مردم تقویت کنیم و مردم از نظام جدا شوند، این نظام خوراک نصف روزه آمریکا خواهد شد. از خود باختگی بعضی از مدیران در مقابل دشمن از آفت های مهمی است که امروزه گریبانگیر مدیران ما شده است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: یک عده از آقایان سیاسی کشور تا صحبت از مبارزه می شود مخالفت می کنند و حتی یک عده از متدینین نیز سر این مسائل با رهبری زاویه پیدا کرده اند مثل زمان امام حسین(ع)که یک عده مدام می گفتند جنگ با ابن زیاد به مصلحت نیست و تا امام صحبت از مبارزه می کردند با امام مخالفت می کردند. دشمن امروزه از پنجره جنگ نرم وارد شده است و می خواهد از این طریق ریشه اسلام را بزند.

وی با بیان اینکه اگر این نظام ارتباطش با دین را از دست بدهد مردم راهشان را از نظام جدا خواهند کرد اظهار کرد: بنده با شادی مردم هیچ مخالفتی ندارم ولی نه با شادی که به قیمت غضب الهی باشد.

901/900

کد خبر: 935007

وب گردی

وب گردی