جلسات سران قوا موجب هم افزایی و همدلی بین آنهاست

نماینده مجلس با اشاره برگزاری جلسه بین سران سه قوا گفت: این قبیل جلسات موجب هم افزایی و همدلی میان این دستگاه هاست از سویی همین که همدیگر را تجمل می کنند خودش خیلی خوب است.

سران سه قوا طی روز های اخیر با هم دیداری داشتند که این مراسم به میزبانی علی لاریجانی در مجلس برگزارشد. این مراسم ششمین جلسه از دیدار های سران سه قوا در دو سال اخیر محسوب می شود.

قاسم میرزایی نکو عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که چه اقدام موثری بعد از شش جلسه ای که طی دو سال اخیر بین سران سه قوه صورت گرفته است انجام شده گفت: همین که توانسته همدلی بین آن ها به وجود بیاورد و این که کنار هم بنشینند و همدیگر را تحمل کنند این خودش خیلی خوب است.

وی درپاسخ به این سوال مبنی بر این که چرا فقط برخی از نمایندگان در مراسم دیدار روسای سه قوه حضور داشتند اظهار داشت: این گونه نبود همه مهمان بودند، خود مجلسی ها هم مهمان بودند.

میرزایی نکو اظهار داشت: سه فراکسیون اصلی که در مجلس هستند برای این قضیه نمایندگانی را تعیین کنند که عارف برای این موضوع دو نفر را به جای خود تعیین و فرستاد.

303

کد خبر: 935024

وب گردی

وب گردی