حاجی دلیگانی: جلسات سران قوا صرفاً  تشریفاتی بوده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس در خصوص جلسات سران سه قوه اظهار داشت: یکی از اولویت های برگزاری چنین جلساتی بررسی و حل مشکلات مردم است چرا که باید یک هم افزایی برای سه قوا صورت گیرد نه اینکه جلسات تشریفاتی و بی محتوا باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با تأکید بر اینکه نشست سه قوه باید در درجه اول به آسیب های موجود در روابط قوا بپردازد، خاطرنشان کرد: لازم است که در نشست قوا بحث های آزاد و مفید صورت گیرد و آسیب های میان روابط قوا را برطرف کند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جلسات سران سه قوا گفت: در جریان برگزاری جلسه اخیر قرار بر این شد که به جای سران سه فراکسیون ، پانزده نماینده به قید قرعه صحبت کنند چون حرف مردم باید در این جلسات زده شود نه این که نمایشی بازی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات مردم جدی و اقتصادی است اذعان کرد: این قبیل جلساتی که تا کنون برگزار شده است تشریفاتی بوده، ضمن اینکه لازم است نشست سه قوه به آسیب های موجود در روابط قوا بپردازد ضمن آنکه باید بحث های آزاد و مفید در این چهارچوب صورت گیرد و تعاملات به درستی صورت گرفته و آسیب های میان روابط قوا برطرف شود.

حاجی دلیگانی در پایان افزود:اگر روند برگزاری این جلسات به شکل تشریفاتی نباشد مفید است.

303

کد خبر: 935071

وب گردی

وب گردی