سفر استاندار قزوین به الموت شرقی

استاندار قزوین در سفر یک روزه به الموت شرقی ضمن دیدار و گفتگو با مردم از جاذبه های گردشگری این منطقه دیدن کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی، ابوالفضل یاری رئیس برنامه و بودجه استان، موسوی فرماندار شهرستان قزوین در سفر به الموت شرقی کلنگ احداث یک باب مسجد در روستای کمال آباد را به زمین زد.

این مسجد در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۷۵ مترمربع با همیاری مردم ساخته می شود.

عبدالمحمد زاهدی در مراسم کلنگ زنی این مسجد گفت: ساخت مسجد از امور خداپسندانه ای است که می تواند در سایر عرصه ها نیز ادامه یابد و به ترویج امور دینی هم کمک کند.

وی در خصوص حل مشکل آب شرب این روستا اظهارداشت: برای حل این مشکل ۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده و برای حل آب کشاورزی هم باید اقدام خواهیم کرد.

استاندار قزوین همچنین با خانواده شهیدان مسعود و بهمن حیدری و سید شفیع حسینی در روستای اوان دیدار و گفتگو کرد و ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی زنده نگهداشتن یاد آنها را رسالتی همگانی دانست.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از جاذبه های توریستی و گردشگری منطقه از جمله دریاچه اوان، امامزاده علی اصغر (ع) روستای زرآباد، درخت خونبار چنار، درخت کهنسال در زرآباد و گازرخان، اندج و قلعه حسن صباح دیدن کرد.

عصر امروز با تشکیل جلسه در الموت شرقی، مشکلات و ظرفیت های گردشگری این منطقه با حضور استاندار و مسئولان اجرایی بررسی میشود.

900

کد خبر: 935108

وب گردی

وب گردی