معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد درجلسه شورای اداری این شهرستان گفت: طرح گفتگوی ملی طرحی سراسری برای بیان مشکلات و نقاط ضعف و قوت دولت است تا این مسائل و مشکلات از زبان مردم، نخبگان، اندیشمندان و بزرگان به دولتمردان منتقل شود.

به گزارش ایسکانیوز، ایرج شجاعی، در ادامه حمایت از صنایع تولیدی و کشاورزی، حمایت از صنایع پایین‌دست، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، توانمندسازی واحدهای راکد و نیمه فعال و قدرتمندسازی سازمانهای مردم‌ نهاد را از اولویت های سالجاری عنوان کرد.

امام جمعه مهاباد هم در این نشست بر لزوم پشتیبانی از تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات تولیدی خود را مد نظر قرار دهند و آن را ارتقاء دهند تا مردم کالای داخلی را خریداری کنند.

ماموستا سهرابی افزود: زمانی باید از مصرف‌کننده انتظار خرید کالای داخلی را داشت که کیفیت و قیمت کالا از هم ‌نوع خارجی خود مناسب ‌تر یا دست کم در یک رده باشند.

وی، نقش بانکها را درحمایت از تولیدکنندگان داخلی اساسی خواند و افزود: اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان باید با اخذکمترین نرخ سود و به شیوه ای کاملا اسلامی باشد.

شهردار مهاباد هم در این جلسه گفت: چهار سازمان جدید امسال در شهرداری مهاباد راه اندازی می شود.

کامران علیزاده آذر افزود: صدوردفترچه عوارض محلی، ساماندهی سایت زباله سید آباد و پسماندهای شهری، لکه گیری و پخش 50 هزار تن آسفالت، راه اندازی شهربازی و تره بار مکانیزه از طرحهای امسال شهرداری مهاباد است.

آرش شهابی، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد هم گفت: با تعامل و همکاری بین کمیته های دوازده گانه خدمات سفر مهاباد، امسال مهاباد جزو سه شهر برتر گردشگرپذیر در تعطیلات نوروز در استان آذربایجان غربی بود.

900

کد خبر: 935110

وب گردی

وب گردی