«بیداری» در شبکه آی فیلم پخش می شود

آی‌فیلم ۲، مجموعه تلویزیونی «بیداری» را برای مخاطبان فارسی‌زبانش در آن‌سوی مرزها پخش می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «بیداری» از هفتم اردیبهشت مهمان خانه‌های مخاطبان آی‌فیلم۲ در کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان می‌شود.

سریال تلویزیونی «بیداری» به‌کارگردانی بهرام عظیم‌پور محصول سال ۱۳۸۶ است و تهیه‌کنندگی آن را حسین آقاهرندی و علی پورکیانی برعهده داشته‌اند.‌

این مجموعه تلویزیونی، داستان سینا جوان متمولی است که با وجود مخالفت‌های خانواده‌اش به شمال رفته تا از «ترنگ» که به‌همراه عموفاضل در خانه سرایداری ویلایشان زندگی می‌کند، خواستگاری کند. سینا پدرش را مجاب می‌کند تا برای راضی‌کردن عموفاضل، به شمال آمده و با پیوند میان آن دو موافقت کند. سرانجام بی‌آنکه ازدواجشان به ثبت رسمی برسد، عموفاضل خطبه عقد آن دو را می‌خواند تا ترنگ به‌همراه سینا به تهران رفته و مقدمات جشن عروسی را فراهم کنند.

بازیگرانی چون زنده‌یاد داوود رشیدی، پرویز پورحسینی، آتیلا پسیانی، الهام پاوه‌نژاد، هومن برق‌نورد و فریبا کامران در «بیداری» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «بیداری» با پایان پخش مجموعه «سه در چهار» از هفتم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن قرار می‌گیرد.

بازپخش این مجموعه در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

503

کد خبر: 935113

وب گردی

وب گردی