تبعید حسینی به نیمکت/اخطار برای بازگشت رحمتی!

سرمربی آلمانی آبی های پایتخت قصد دارد در دیدار های آینده تیمش از سید مهدی رحمتی استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز،شنیده می‌شود وینفرد شفر و دیگر مسئولان باشگاه استقلال تذکراتی جدی به دروازه‌بان جوان استقلال داده‌اند و از او خواسته‌اند احساسات خودش را کنترل کند و برای خود و سایر اعضای تیمش جنجال درست نکند. اما ماجرا به این تذکرات ختم نمی‌شود و پیش‌بینی می‌شود که شفر تنبیه جدی‌تری برای حسینی در نظر گرفته و آن نیمکت‌نشینی در بازی با سپاهان است.

ضمن این که بازی با سپاهان، آخرین بازی استقلال قبل از فینال جام حذفی است و به احتمال زیاد، وینفرد شفر برای آماده نگه داشتن سیدمهدی رحمتی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه، او را در بازی با سپاهان در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داد.

گذشته از همه این‌ها، به نظر می‌رسد حسینی این روزها در شرایط ایده آلی قرار ندارد. البته او در بازی با پیکان چند واکنش خوب هم داشت اما در هفته‌های اخیر نوسانات زیادی در نمایش‌های او دیده می‌شود و او روی گل‌هایی مثل گل سیاه‌جامگان و دو گل پیکان مقصر بود. از آخرین کلین‌شیت او در لیگ برتر هم مدت زیادی می‌گذرد. درست در همین روزها، مهدی رحمتی نمایش‌های مطمئن‌تری ارائه داده و حتی برخی معتقدند او در حال حاضر آماده‌تر از حسینی است.

به نظر می‌رسد نمایش رحمتی در بازی با سپاهان و بازی فینال جام حذفی می‌تواند سرنوشت حسینی را در ادامه فصل تغییر دهد. اگر رحمتی در این دو بازی بدرخشد ممکن است در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‎آهن هم فیکس باشد و این به معنای آن است که بازی با پیکان احتمالا آخرین بازی حسینی برای استقلال تا پایان فصل بوده است.

کد خبر: 935136

وب گردی

وب گردی