معارفه فرماندار جدید نهاوند

معاون سیاسی-امنیتی استانداری همدان گفت: انتخاب مدیران با مشورت من و با انتخاب استاندار صورت می پذیرد هر حرفی به غیر از حرف من غلط است.

به گزارش ایسکانیوز، سعید شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار نهاوند افزود: از دهه۶۰ اصلاح طلب هستم اما در دولتی کار می کنم مشی آن اعتدال است. به افرادی که دولت اعتدال را قبول ندارند پست نخواهیم داد.

وی که سابقه پنج سال فرمانداری نهاوند را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: باکسی تعارف نداریم مدیر پروازی به درد نهاوند نمی‌خورد، اول از همه بخشداران و فرماندار، به شما هم می‌گویم اقای فرماندار جدید باید مستقر شوید.

شاهرخی گفت: آقای حمیدوند یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار هستند و ایشان مرد بزرگ، شجاع و کار بلدی است و ما به دلایلی ترجیح دادیم که ایشان را جابه جا کنیم و از زحمات زیادی که در نهاوند کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم همچنین آقای ناصری هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ای برای سمت فرمانداری نهاوند هستند.

وی افزود: نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به اندازه سرسوزنی در این انتخاب نقشی نداشتند.

امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: مردم را به نظام جمهوری اسلامی امیدواریم کنیم،خدمت به مردمی که برای انقلاب فداکاری کردن عبادت و یک فرصت مغتنم است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: حدود ۳۵ سال در نهاوند بوده و تجربه کردم اگر مسئولی فرصت را غنمیت بشمارد و بدنبال پیشرفت شهر باشد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ما مشکلی نداریم و خیلی هم اصلاح طلب و اصوالگرا موثر نیست مهم‌این است که مسئولان دنبال مسائلی که مردم را به نظام بدبین‌می کنند نباشند و به توسعه شهر بیندیشند.

لازم به ذکر است مراد ناصری که امروز به عنوان فرماندار جدید نهاوند معرفی شد، پیش از این سابقه فرمانداری مهران و آبدانان و همچنین مدیر عاملی شرکت فرش استان ایلام را بر عهده داشته است.

کریم حمیدوند، فرماندار سابق نهاوند نیز، صبح امروز به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد معرفی شد.

کد خبر: 935250

وب گردی

وب گردی