سرداررحیمی : زمانی پلیس دارای اقتدار واقعی است که از حمایت مردمی برخوردار باشد

سردار " حسین رحیمی" در گرامیداشت مقام و جایگاه کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : بحمدالله همه عرصه ها امروز کارگران ما حضوری موثر و ارزشمند دارند.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه روز جهانی کار و کارگر با حضور در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و دیدار با مدیر کل و تعدادی از خانواده شهدای کارگری، بیان داشت:پلیس خود را همراه و حامی کارگر می داند.

در این جلسه که محجوب نماینده مردم تهران نیز حضور داشت سردار رحیمی افزود: هفته کارگر را باید به کارگران عزیزی که در این عرصه مهم و راهبردی تلاش می کنند و همه تلاش خود را صرف رونق اقتصاد کشورمان می کنند صمیمانه تبریک گفت چرا که این عزیزان سربازان عرصه اقتصادی ما هستند که در برابر جنگ اقتصادی دشمنان مردانه ایستاده اند .

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ما با تمام وجود به خانواده بزرگ کارگران ایران اسلامی ارادت داریم و همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا همراه و حامی شما باشیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما اعتقادی به اقتدار بی معنا و پوشالی نداریم و بلکه معتقدیم تنها زمانی پلیس دارای اقتدار واقعی است که از حمایت مردمی برخوردار باشد.

سردار رحیمی گفت: پلیس در راستای حمایت از کارگران و اقتصاد کشور بطور ویژه و جدی با موضوع قاچاق برخورد خواهد کرد .

در ابتدای جلسه دکتر شاه کرمی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هم در سخنانی گفت:نظام ما ثمره ایثار و شهادت است و حفظ نظام مقدس اسلامی ما مبتنی بر تداوم فرهنگ ایثار و شهادت است و تداوم این فرهنگ همواره یکی از واجبات و ضرورت های جامعه است.

در پایان این جلسه از تعدادی از خانواده معظم شهدای جامعه کارگری قدردانی شد.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

کد خبر: 935282

وب گردی

وب گردی