برگزاری همایش پیاده¬روی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر

بمناسبت اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت علی­ اکبر(ع) و روز جوان و در راستای ترویج ورزش­ همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین دانشگاهیان، همایش پیاده­روی با همت شورای صنفی دانشجویان واحد زاهدشهر برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زاهدشهر؛ در این پیاده ­روی صمیمی که رئیس، اساتید، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند از محل دانشگاه حرکت کرده و پس از طی مسیر پیاده­روی در پارک جنگلی پزشکان زاهدشهر تجمع نمودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و تشکر از تمامی شرکت­کنندگان در این پیاده­روی گفت: این همایش پیاده­روی با هدف ارج نهادن هر چه بیشتر ورزش همگانی و نقش چشمگیر آن در سلامت فکری و روحی دانشگاهیان برگزارگردیده که این امر مبین توجه خاص به سلامت جسمی و روحی دانشجویان در کنار کسب علم و دانش است.

دکتر زیاد باده­یان خاطر نشان کرد: بی­تحرکی یکی از عوامل بیماریهای جسمی حتی روحی انسان است که با ورزش کردن بخشی از آن جبران می­شود. پیاده­روی یکی از در دسترس­ترین و کم هزینه­ترین ورزش­هاست.

وحید محبی مسئول شورای صنفی دانشجویان واحد زاهدشهردر حاشیه این مراسم افزود: تعمیم و توسعه فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی همراه با تامین سلامت در بین دانشگاهیان از اهداف برگزاری این همایش پیاده­روی بود.

کد خبر: 935290

وب گردی

وب گردی