رییس سازمان زندان ها :  خانواده زندانیان امانت نظام در سازمان زندان ها هستند

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت : یک فرد زندانی بابت جرمی که مرتکب شده است برای تحمل کیفر به زندان می رود اما در این میان خانواده او بی تکلیف باقی می ماند و درحقیقت خانواده اوست که بابت جرمی که مرتکب نشده و نقشی در آن نداشته است، تاوان پس می دهد.

به گزارش ایسکانیوز اصغرجهانگیر در مراسم قدردانی از دانش آموران و دانشجویان کوشا خانواده مددجویان افزود: خانواده های زندانیان امانت های نظام در این سازمان به شمار می آیند و ما از این خانواده ها حمایت می کنیم.
معاون قوه قضاییه یکی از وظایف سازمان زندان ها را کمک به خانواده زندانی برشمرد و گفت: 70هزار نفر از خانواده های زندانیان تحت پوشش ما قرار دارند البته با کمبود امکاناتی که مواجه ایم نتوانسته ایم همه خانواده ها را مورد حمایت قرار دهیم.
جهانگیر نیازهای فطری را یکی از نیازهای بشر عنوان و اظهارکرد: نیاز فطری بشر سیری ناپذیر است و انسان هیچ وقت نسبت به آن احساس بی نیازی نمی کند که نیاز به عدالت، عشق، خلاقیت، دانایی و قدرت از جمله نیازهای فطری انسان است و ما هرچقدر دانایی داشته باشیم، دوست داریم بیشتر بدانیم.
رئیس سازمان زندان ها گفت: همه ما در معرض امتحانات الهی هستیم؛ باید تلاش کنیم و ببینیم چه اتفاقی در خانه هایمان افتاده که منجر به گرفتاری مان شده است.
وی افزود: ما در مقابل امتحانات می توانیم وسیله های ترقی را بپیماییم و شما خانواده های زندانیان، امانت های نظام در مجموعه ما محسوب می شوید و ما موظفیم که شما را مانند فرزندانمان حمایت و کمک کنیم.
به گزارش ایرنا، با همت انجمن حمایت از از خانواد های زندانیان مرکز، صبح امروز یک دوره کلاس های آموزشی ویژه همسر مددجویان برای پیشگیری از طلاق و یک دوره کلاس آموزش مهارت های اخلاقی برای فرزندان مددجویان برگزار شد.
پس از پایان این دوره آموزشی، فرزندان مددجویان که رتبه برتر در مدارس و دانشگاه خود کسب کرده بودند، از سوی رئیس سازمان زندان ها قدردانی شدند.

700

کد خبر: 935319

وب گردی

وب گردی