خوکفایی ایران در تولید ویلچر برای معلولان

محمدرضا اسدی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت:طبق قانون و بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده به سازمان بهزیستی کشور مثل سایر دستگاه‌های دیگر و در راستای استفاده از تولیدات داخلی، وسایل مورد نیاز برای مددجویان این سازمان نیز باید در صورت وجود مشابه داخلی از بخش تولیدات داخلی خریداری و تامین شود.

به گزارش ایسکانیوز، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از خودکفایی تولیدکنندگان انواع ویلچر برای معلولان در کشور خبر داد.

خوکفایی ایران در تولید ویلچر برای معلولان محمدرضا اسدی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ؛ اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما ایران در تولید انواع ویلچر مورد نیاز برای معلولان با تلاش و همت تولیدکنندگان داخلی به خودکفایی رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از طرف تولیدکنندگان داخلی در تولید ویلچر به عنوان یکی از اقلام و تجهیزات کمک توانبخشی، هم اکنون سایر ویلچرهای مورد نیاز معلولان در کشور تولید می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: طبق قانون و بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده به سازمان بهزیستی کشور مثل سایر دستگاه‌های دیگر و در راستای استفاده از تولیدات داخلی، وسایل مورد نیاز برای مددجویان این سازمان نیز باید در صورت وجود مشابه داخلی از بخش تولیدات داخلی خریداری و تامین شود.

اسدی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر شرایط تولید انبوه ویلچر به عنوان یک وسیله کمک توانبخشی در کشور وجود دارد و این وسیله برای مددجویان معلول مراکز توانبخشی تحت نظارت سازمان بهزیستی، باید از تولیدات داخلی کشور که در بسیاری از موارد هم قیمت نهایی آن‌ها کمتر از محصولات مشابه خارجی تمام می‌شود، مورد استفاده واقع شود.

وی تاکید کرد: در خصوص سایر اقلام و تجهیزات وسایل توانبخشی و کمک توانبخشی نیز مسئولان باید از تولیدکنندگان داخلی این وسایل حمایت کنند تا زمینه ادامه فعالیت آن‌ها تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران

۷۰۵

کد خبر: 935346

وب گردی

وب گردی