دایی: برای اولین بار شانس آوردیم/ جوانان سایپا کار بزرگی انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پیکان موقعیت‌های زیادی داشت و ما شانس آوردیم که پیروز شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پیکان و سایپا که با برتری دو بر یک تیمش به پایان رسید, گفت: فصل پرفراز نشیبی را سپری کردیم. بازی نفس گیری بود. فکر می‌کنم برای اولین بار در این فصل شانس آوردیم چرا که پیکان موقعیت‌های زیادی داشت.

وی ادامه داد: امروز, روز گلر ما بود و توانست موقعیت‌های خوبی را دفع کند. بچه‌های ما مقداری کم‌تجربه بودند و در چند صحنه می‌توانستیم حمله کنیم و به گل‌های بعدی برسیم اما این امکان‌پذیر نشد. پیکان در نیمه دوم به توپ‌های بلند روی آورد و در آن سو مهاجم‌مان ما نیز دست و پا بسته عمل کردند.

دایی درباره عملکرد سایپا در این فصل گفت: جوانان سایپا کار بزرگی انجام دادند و ما با این تیم تقریباً به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. سعی می‌کنیم برای فصل بعد یک تیم بهتر را آماده کنیم.

سرمربی سایپا در مورد این که چرا این تیم بعد از به ثمر رساندن گل دوم عقب کشید، تصریح کرد: دلیل خاصی برای عقب‌نشینی نداشتیم، پیکان رو به توپ‌های بلند آورد و ما مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم و به همین دلیل بود که عقب‌نشینی کردیم وگرنه به دنبال این نبودیم و نمی‌خواستیم که به خط دفاع پیکان بیشتر فشار بیاوریم اما متاسفانه نتوانستیم فشار لازم را وارد کنیم.

وی در واکنش به این که شما در فینال جام حذفی طرفدار استقلال خواهید بود چرا که با قهرمانی این تیم سایپا هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد، عنوان کرد: ابداً به این چیزها فکر نمی‌کنیم، امروز هم آمده بودیم که از نام سایپا دفاع کنیم و مقابل یک تیم خودروساز خوب ظاهر شویم. شما دیدید برای برد پیکان پاداش گذاشته بودند ولی برای ما هیچ. برای خودمان به این بازی آمدیم. می‌دانید 4 سال بود که سایپا مقابل پیکان به پیروزی نرسیده بود و برای ما این خیلی مهم بود که بازی آخر لیگ را با برد به پایان برسانیم، نه دنبال پاداش بودیم و نه چیز دیگری. تیمی که سال گذشته در هفته آخر برای بقا در لیگ می‌جنگید امسال برای کسب مقام دومی مسابقه می‌داد.

دایی افزود: این هم که ما مستقیم از لیگ برتر سهمیه آسیا نگرفتیم خواست خدا بود و با یک پنالتی که خودمان بیرون زدیم مقام دومی را از دست دادیم. این تیم باید حمایت شود و سعی کنیم که برای فصل بعد تیمی بهتر داشته باشیم.

سرمربی سایپا در رابطه با این سوال که اگر احیاناً خونه به خونه قهرمان جام حذفی شود و سایپا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باز بماند، آیا این روی ماندن شما در این تیم تاثیر خواهد داشت یا خیر؟ گفت: من سال قبل با نفت قهرمان جام حذفی شدم و خیلی راحت از این تیم جدا شدم. دنبال جایی هستم که بتوانم آنجا کار کنم و خدمت کنم و به 2 جوان چیزی یاد دهم تا به جایی برسند. شاید سایپا هم نخواهد من در تیم حضور داشته باشم اما خدا را شکر زندگی من طوری هست که وابسته به فوتبال نیست، فوتبال فقط بخشی از زندگی من است و تمام آن را تشکیل نمی‌دهد. مطمئن باشید اگر در فوتبال هم حضور نداشته باشم، آنقدر در جاهای دیگر مشغول هستم که می‌توانم درآمدزایی داشته باشم. در فوتبال به دنبال عشقم هستم.

601

کد خبر: 935502

وب گردی

وب گردی