ملاقات ایلخان نوری با رئیس فدراسیون جهانی غواصی

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جهانی غواصی (CMAS) با رئیس فدراسیون جهانی ملاقات کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی فدراسیون در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جهانی غواصی که در شهر پوکت تایلند در جریان است با رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون جهانی غواصی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست در مورد توسعه رشته غواصی در ایران و نیز ارتباط گسترده تر با فدراسیون جهانی بحث و تبادل نظر شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران در این دیدار ضمن ابراز تمایل از ارتباط هرچه بیشتر با فدراسیون جهانی خاطر نشان کرد: رشته غواصی در ایران پتانسیل بسیاری زیادی در بخش همگانی و قهرمانی دارد و فدراسیون ایران نیز برای این رشته سرمایه گذاری ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

رئیس فدراسیون جهانی غواصی نیز ضمن تبریک به ایلخان نوری برای انتخاب به عنوان ریاست فدراسیون خاطرنشان کرد: بدون شک غواصی ایران ظرفیت زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و ما هم در این بخش از همکاری هرچه بیشتر با فدراسیون ایران استقبال می‌کنیم.

همچنین در این دیدار رئیس فدراسیون جهانی غواصی به صورت رسمی از ایران برای حضور در مسابقات جهانی finswimming که به میزیانی صربستان برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

602

کد خبر: 935541

وب گردی

وب گردی