دشمنان از ما به شدت در هراسند

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ابزار و امکانات ما با داشته‌های دشمنان قابل مقایسه نیست، گفت: امروز اگر ما اینقدر قدرتمند بوده و دشمنان از ما به شدت در هراسند ناشی از ایمان و اعتقاد راسخ ما پاسداران و مردم به امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و حضرت صاحب‌الامر(عج) است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید خرمدل صبح شنبه در همایش پاسداران حافظان حریم ولایت و امنیت در تیپ پیاده استان بوشهر اظهار داشت: جدایی مردم از ولایت فقیه و رهبری مسئله‌ای است که غرب روی آن به شدت تبلیغ می‌کند و ما باید در این زمینه خیلی هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی صهیونیسم و استکبار نظام را از کار نمی‌اندازد، ادامه داد: این فساد، رانت، اختلافات و استحاله فرهنگی است که برای نظام و انقلاب ما خطرناک است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما در منطقه حرف اول و آخر می‌زنیم و دشمن آن را دریافته است، گفت: ما باید مراقب نفوذ دشمن در کشور و منطقه باشیم.

وی با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سپاه لنگرگاه و ستون محکم نظام است که هر جایی هر دستگاهی دچار اشکال و مشکلی شود باید به آن وصل شود.

خرمدل ادامه داد: رهبری، ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به حال و در همه عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ناجی انقلاب و نظام بوده است.

دشمنان از ما به شدت در هراسند

وی با تاکید بر اینکه ابزار و امکانات ما با داشته‌های دشمنان قابل مقایسه نیست، افزود: امروز اگر ما اینقدر قدرتمند بوده و دشمنان از ما به شدت در هراسند ناشی از ایمان و اعتقاد راسخ ما پاسداران و مردم به امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و حضرت صاحب‌الامر(عج) است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه توکل به خدا، اخلاص و تقوای الهی را سه ویژگی پاسداران را برشمرد و گفت: اگر ما این سه ویژگی مهم نداشته باشیم با.عث شکست‌مان است.

وی اخلاص را وجه تمایز مسلمانان به خصوص پاسداران نسبت به دیگران عنوان کرد و تصریح کرد: ما اگر بخواهیم پیش‌برنده، پیش‌رونده و الگو باشیم باید در بحث اعتقادات محکم کار کنیم.

خرمدل با اشاره به اینکه نظام و کشور در دو جبهه مورد تهاجم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: سرباز تراز انقلاب اسلامی باید قبل از نظامی‌گری باید بصیرت و فهم سیاسی بالایی داشته باشد.

جنگ ترکیبی تمام عیار در منطقه علیه ایران

وی با تاکید بر اینکه پاسدار انقلاب اسلامی باید عقبه، حال و آینده را بصورت آگاهانه در نظر داشته باشد، افزود: استکبار از فهم و بصیرت پاسداران در عرصه‌های مختلف در هراس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه غرب می‌خواهد تاکتیک‌هایی که بر شوری تحمیل کرد بر ایران اسلامی ایران اجرا نماید، یادآور شد: مشکلات منطقه‌ای ما به کشورهای این منطقه مربوط می‌شود و کشورهای آمریکا و غرب غریبه‌های این منطقه هستند.

خرمدل با اشاره به اینکه آمریکا و غرب می‌خواهند نفوذ ایران را در منطقه قیچی کنند، بیان داشت: آمریکا به همراهی غرب جنگ ترکیبی تمام عیار در منطقه علیه ایران اسلامی راه انداخته است.

901/900

کد خبر: 935550

وب گردی

وب گردی