کارخانه: پسرم با شایستگی به تیم ملی دعوت شد/ «قاسم» سختی‌های زیادی کشیده

سرمربی پیشین تیم والیبال بانک سرمایه گفت: پسرم بر اساس لیاقت و شایستگی و با نظر شخص ایگور کولاکوویچ به تیم ملی دعوت شده است.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت خود پس از انحلال تیم والیبال بانک سرمایه، قهرمان لیگ برتر اظهار داشت: با دو تیم در حال مذاکره هستم که به دلایلی از بردن نام آنها معذورم. هنوز به نتیجه قطعی و آمادگی ذهنی لازم برای پذیرش شرایط تیم جدید نرسیده ام. هر زمان با یکی از این تیم ها به توافق رسیدم، نامش را اعلام می کنم.

وی با اشاره به اضافه شدن پسرش، قاسم کارخانه به اردوی تیم ملی والیبال گفت: پسرم بر اساس لیاقت و شایستگی و با نظر شخص ایگور کولاکوویچ به تیم ملی دعوت شده است. این جوان 24 ساله سختی های بسیار زیادی کشیده و روزهای دشواری را پشت سر گذاشته است. او در تیم های بزرگی بازی کرده و در کنار بازیکنان بزرگی مثل عادل غلامی، فرهاد قائمی و ... توپ زده و به مرز پختگی رسیده است.

سرمربی پیشین تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: هر ورزشکاری باید 3 فاکتور داشته باشد و من این 3 فاکتور را به پسرم نیز گوشزد می کنم؛ اول داشتن رقیب فرضی برای خودش تا همیشه پر تلاش باشد و بیشتر از رقیب فرضی، تلاش کند. دوم اینکه علم، آگاهی و دانش خود را افزایش دهد که البته داشتن تاکتیک و تکنیک نیز در این فاکتور اهمیت زیادی دارد. سوم اینکه با در اختیار داشتن 2 فاکتور، سختی ها را تحمل کند و ظرفیت خود را بالا ببرد و در مقابل نامهربانی ها هر روز قوی تر شود تا به پختگی بیشتری برسد. من این موارد را به همه شاگردانم مخصوصا پسرم همیشه یادآور می شوم.

604

کد خبر: 935556

وب گردی

وب گردی