دوران سربازی باید جوانان را به خود باوری برساند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:در دوران سربازی باید امید به آینده و خودباوری در جوان سرباز شکل گرفته شود و آنها با ویژگی های ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شود.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دهمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر جوان سرباز گفت: این جشنواره به نام نامی حضرت علی اکبر (ع) نامگذاری شده است و جوانان سرباز ما با پیروی از ایشان راه دفاع از کشور را طی می کنند.

وی ادامه داد: سربازی در همه جوامع یک کار ارزشمند است ، سربازی همواره در چشم مردم جایگاه ویژه داشته اما اسلام بالاتر از همه سربازی را عبادت می دانند که موجب امنیت و پایداری جامعه هستند.

امیر موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران عالی ترین جایگاه و مفاهیم را برای سربازی ترسیم کرده اند و حضرت امام خمینی (ره) آنقدر برای سربازی احترام قائل هستند که می فرمودند ای کاش نام من را هم در فهرست سربازان ثبت کنند.

وی افزود: ما بر اساس این نظریه ها به سربازی به عنوان یک برهه سرنوشت ساز برای جوانان نگاه می کنیم. وجود و حضور سرباز امنیت ساز است و موجب باز دارندگی و قدرت ملی است و فکر تجاوز را از دشمنان می گیرد. اگر امنیت نباشد هیچ کاری شدنی نیست و این امنیت به وجود سرباز بستگی دارد.

فرمانده کل ارتش دوران سربازی را موجب تقویت تدین جوانان دانست و تصریح کرد: در دوران سربازی باید امید به آینده و خودباوری در جوان سرباز شکل گرفته شود و آنها با ویژگی های ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شود.

وی در پایان تاکید کرد: خدمت سربازی مردان شایسته ای را برای جامعه و انقلاب اسلامی تربیت می کند.

305

کد خبر: 935568

وب گردی

وب گردی