احتشام‌زاده: برخی از صندوق، پول مفت می‌گرفتند/ کارهای خرم را تأیید می‌کنم

پیشکسوت تنیس روی میز ایران گفت: کارهایی که مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش انجام می دهد، مورد تأیید من است.

امیر احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص تصمیم صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مبنی بر قطع حقوق 50 نفر از ورزشکاران و پیشکسوتان اظهار داشت: نزدیک به 70 سال است در ورزش حضور داشته ام و خاکش را خورده ام. در 16 سالگی عنوان قهرمانی کشور را کسب کردم. پولی در آن زمان در ورزش نبود و حتی برای مسابقات جهانی با هزینه شخصی می رفتیم تا برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. زمینی که 12 هزار و 500 تومان فروختم تا به مسابقات بین المللی بروم حالا حدود 200 میلیارد تومان ارزش دارد.

وی ادامه داد: چند سالی است که سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان تغییر نام داده و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیز تشکیل شده است. رسالت این صندوق این است که به یاری قهرمانانی بشتابد که با سختی زندگی می کنند. ما ورزشکاران زیادی داشته ایم که در فقر از دنیا رفته اند.

یشکسوت تنیس روی تصریح کرد: خرم (مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش) کارهایی انجام می دهد که مورد تأیید من است چرا که اطمینان دارم هدفی جز کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان نیازمند ندارد. برخی پول مفت از صندوق می‌گرفتند اما حالا که قرار است شرایط همه را بررسی کنند تا افراد واجد شرایط دریافت کمک در اولویت قرار بگیرند، صدای‌شان درآمده است.

602

کد خبر: 935569

وب گردی

وب گردی