خوش‌خبر: اسفندیار اخراج نشده اما در لیست لیگ جهانی نیست/ پارتی‌بازی در تیم ملی جایی ندارد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اسفندیار از اردوی تیم ملی اخراج نشده و هم اکنون در حال تمرین با سایر ملی پوشان است اما جزو 26 بازیکن نهایی تیم ملی برای لیگ جهانی نیست.

امیر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تنبیه انضباطی امیرحسین اسفندیار از سوی ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: اسفندیار از اردوی تیم ملی اخراج نشده و هم اکنون در حال تمرین با سایر ملی پوشان است اما جزو 26 بازیکن نهایی تیم ملی برای لیگ جهانی نیست.

وی ادامه داد: قاسم کارخانه جایگزین اسفندیار نیست چرا که از قبل در تیم ملی حضور داشته است اما به فهرست 26 بازیکن تیم ملی اضافه شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص شایعات پارتی بازی پدرِ کارخانه که سرمربی تیم منحل شده بانک سرمایه بود، گفت: طبیعی است که بگویم در تیم ملی والیبال ایران جایی برای چنین بحث هایی نیست. به هیچ عنوان مسائلی مثل پارتی بازی در تیم ملی جایی نداشته و ندارد. این موارد حاشیه ای است و باعث بر هم زدن آرامش تیم ملی می شود.

خوش خبر خاطرنشان کرد: تمام نفرات دعوت شده به تیم ملی بر اساس شایستگی و دقت انتخاب شده اند و قویا این مسئله را رد می کنم. هیچ وقت بحث رفیق بازی در تیم ملی والیبال جایی ندارد. والیبال ایران در حال رشد و پیشرفت است و موفقیت این رشته و کسب نتایج درخشان در تاریخ والیبال ایران با پارتی بازی رخ نمی دهد.

602

کد خبر: 935612

وب گردی

وب گردی