حسین کمالی: قانونی براساس مصوبات رسمی شکل نگرفته است

دبیر کل حزب اسلامی کار، درباره قانون جدید احزاب گفت: قانونی که بر اساس مصوبات به لحاظ رسمی و قانونی شکل گرفته باشد وجود ندارد، در واقع قوانینی برای تشکل های سیاسی صنفنی وجود دارد و آن هم به عنوان قانون تشکل صنفی درج شده است.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز درباره قانون جدید احزاب و نقش آن در مدیریت دولت گفت: قانون احزاب مجموعه صنفی احزاب است و تا الان قانونی که بر اساس مصوبات به لحاظ قانونی شکل گرفته باشد وجود ندارد؛ در واقع قوانینی برای تشکل های سیاسی صنفی وجود دارد و آن هم به عنوان تشکل صنفی درج شده است.

وی افزود: قانون اساسی ما از ظرفیت های خوبی برخوردار است و برای اداره جامعه کاملا کارآمد است.

کمالی خاطرنشان کرد: احزاب وقتی در انتخاباتی شرکت می کنند، نظر می دهند و برای رای دادن دعوت می کنند، نقش مهمی ایفا می کنند و به نظرم مردم و کابینه ها به همان نسبت که حضور پیدا می کنند به همان اندازه هم نقش دارند.

دبیر کل حزب اسلامی کار بیان کرد: احزاب در خانه احزاب باهم سخن می گویند و در این راستا سعی می کنیم سیاست های کلی را که مبنی بر حرکات وفاق آمیز و صنفی است تعقیب کنیم و همچنین بتوانیم ارتباط مردم را با مدیران دولتی نزدیک کنیم.

وی در پایان گفت: به نظرم ما باید یاد بگیریم متفاوت فکر کنیم نظر دهیم و همچنین راهکارهایی را پیشنهاد دهیم تا مردم بتوانند به درستی انتخاب کنند چرا که این وسیله رشد، توسعه و پیشرفت کشور است.

304

کد خبر: 935614

وب گردی

وب گردی