سربازان پس از مهارت‌آموزی گواهینامه مهارت دریافت می کنند

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح، از ارائه گواهینامه مهارت و تسهیلات بانکی به سربازان پس از حضور در دوره های مهارت‌آموزی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سید مهدی فرحی صبح امروز در دهمین جشنواره ملی «جوان سرباز» اظهار داشت: امروزه نگاه ویژه ای به بحث سربازی است و این موضوع مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و رییس ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی که سال گذشته انجان شد، این است که سربازان در دوره خدمت از مهارت هایی بهره مند شوند و پس از خدمت بتوانند با استفاده از این مهارت ها، در جامعه اشتغال یابند.

سردار فرحی با بیان اینکه سربازی ثروت است، گفت: امروز سربازان بسیاری در گستردگی سراسر کشور مشغول خدمت هستند؛ همچنین تحصیلات سربازان رو به افزایش و بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جوانی و آینده ساز بودن عوامل مهمی است که در سربازی، سرمایه و ثروت به حساب می آید.

وی افزود: سربازان ضمن آموختن مهارت هایی، گواهینامه دریافت می کنند و تلاش است از این مهارت ها پس از خدمت استفاده کنند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده کنند. تلاش خواهیم کرد تا در آینده مهارت های مورد نیاز و علاقه جوانان و سربازان ارائه کنیم.

305

کد خبر: 935648

وب گردی

وب گردی