صفری: نمایشگاه کتاب کارنامه نشر ایران است/مبلغ بن کارت ها افزایش پیدا نمی کند

​مدیر کمیته اجرایی  سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب با بیان اینکه نمایشگاه نقطه آغاز فعالیت برای همه ناشران است. گفت: اگر هر یک از بخش های نمایشگاه کتاب را از یکدیگر تفکیک کنیم به نمایشگاه آسیب می زند .

حسین صفری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره روند توزیع بن کارت های سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: دانشجویان و طلاب برای گرفتن بن کارت خرید کتاب از طریق سایت نمایشگاه کتاب اقدام کرده اند همچنین بن کارت اهالی قلم، به صورت آن لاین شارژ شد.

وی افزود: سازمان ها و نهادهایی که نیازمند تامین کتاب برای خود هستند نیز شامل این تخفیفات هستند.

مدیر اجرایی سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: سال گذشته بن کارت های دانش آموزی داشتیم که در این دوره حذف شد البته تمهیدات ویژه ای را با وزارت آموزش و پرورش در این دوره از نمایشگاه کتاب خواهیم داشت.

صفری با بیان اینکه مبلغ بن کارت ها افزایش پیدا نکرده اضافه کرد: مدت اعتبار بن کارتهای الکترونیک تا پایان نمایشگاه کتاب است.

وی درباره برگزاری جداگانه بخش های مختلف نمایشگاه کتاب در زمان های مختلف گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک پدیده اجتماعی است و با توجه به فعالیتم طی سالهای مختلف در نمایشگاه کتاب، می توان گفت، نمایشگاه کتاب کارنامه نشر جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

مدیر کمیته اجرایی سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب اظهار کرد: اگر هر یک از بخش های نمایشگاه کتاب را از یکدیگر تفکیک کنیم به نمایشگاه آسیب می زند زیرا مردم در طی این سالها، آذوقه اصلی فرهنگی شان را از نمایشگاه کتاب تهیه می کنند و امکان دارد با تفکیک موضوعات از حجم متقاضیان به نمایشگاه کتاب کاسته شود.

وی با بیان اینکه بهار کتاب ایران در اردیبهشت ماه است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب کودک، نوجوان و دانشگاهی به صورت تخصصی و جداگانه در طول سال برگزار می شوند و همه ناشران سعی می کنند کارهای خود را به نمایشگاه برسانند و نمایشگاه نقطه آغاز فعالیت برای همه ناشران است.

502

کد خبر: 935681

وب گردی

وب گردی