شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف با عرضه 160 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب

مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف با اشاره به اینکه این شرکت با 160 عنوان کتاب در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور  می یابد ، گفت: کتابهای کمال‌المک، رباعیات خیام به پنج زبان، حفظ موضوعی قرآن کریم شامل 300 موضوع و دانشنامه کاشان در دو جلد از جمله مهمترین آثار این انتشارات در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه قدرت‌الله جنگروی؛ مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه درباره عرضه محصولات شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: این شرکت با 160 عنوان کتاب در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.
وی افزود: بخش انتشارات شرکت در سال گذشته موفق به انتشار 86 عنوان کتاب شده که 68 عنوان از این مجموعه برای نخستین بار منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف گفت: این انتشارات در سال گذشته موفق به تجدید چاپ 15 اثر شد یم و با مجموعه‌ای از تازه‌های کتاب و آثار تجدید چاپ شده در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهیم داشت.
جنگروی تصریح کرد: کتابهای کمال‌المک شامل مجموعه‌ای از آثار نقاشی کمال‌المک، نقاش شهیر ایرانی با چاپی نفیس، رباعیات خیام به پنج زبان، حفظ موضوعی قرآن کریم شامل سیصد موضوع و دانشنامه کاشان در دو جلد از جمله مهمترین آثار این انتشارات در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند.
وی خاطرنشان کرد: انتشارات شرکت چاپ و انتشارات وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن ناشران عمومی در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، راهروی 17، غرفه 11 از 12 اردیبهشت ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
705

کد خبر: 935703

وب گردی

وب گردی