جوانان آینده سازان کشور هستند/ جذب اعضای هیأت علمی جوان در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر جوان گرایی و استفاده از اعضای هیأت علمی جوان در این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم ازدواج 167 زوج دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: به میمنت این روز مبارک 167 زوج جوان در کنار مقبره شهدا مراسم عقد خود را جشن گرفتند که به همه آنها تبریک می گویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: امیدوارم به میمنت این روز و همجواری با شهدا، خداوند به زندگی این زوجها و همه جوانان خیر و برکت عطا کند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه سیاست جوان گرایی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برنامه هایی دارد تا به لطف و یاری خدا بتوانیم از این جایگاه جامعه را به گونه ای هدایت کنیم که جوانان آینده سازان کشور باشند.

دکتر فرهاد رهبر ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در جوان گرایی پیشقدم شده است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هیأت جذب به صورت مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و از واحدهای دانشگاهی اعلام نیاز شده تا برای جذب اعضای هیأت علمی جوان و فارغ التحصیلانی که رتبه خوب دارند و در حوزه پژوهش فعالیت کرده اند متناسب با نیاز دانشگاه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ما اگر در حال حاضر به صورت مدیریت شده کشور و اداره امور را بدست جوانان بسپاریم، همه کشور از آن بهره مند خواهند شد. دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است تا بتوانیم از برکات جوان گرایی استفاده کنیم.

وی خطاب به کسانی که تشییع و خاکسپاری شهدا در دانشگاه ها را موجب غم و اندوه می دانستند، گفت: امروز شاهد بودیم که در کنار مقبره شهدا مراسم جشن و شادی برگزار شد؛ چرا که این شهدا جوانانی در رده سنی همین زوج های جوان بودند که برای حراست از اسلام و کشور در نبرد بزرگ شرکت کردند و به مقام والای شهادت نائل شدند.

202

کد خبر: 935704

وب گردی

وب گردی