بسکتبالیست های بارسلونا اسپانیا قهرمان/مردان بلند قامت  ایران نایب قهرمان/ فوتسال دانشجویان ایران برسکوی سوم

کاروان ورزشی اعزامی دانشجویان کشورمان درنوزدهمین دوره رقابتهای ورزشهای بین دانشگاهی 2018 دانشجویان جهان با کسب مقام نایب قهرمانی بسکتبال مردان – مقام سومی فوتسال آقایان و عنوان پنجمی بسکتبال بانوان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز،کاروان ورزشی اعزامی دانشجویان کشورمان درنوزدهمین دوره رقابتهای ورزشهای بین دانشگاهی 2018 دانشجویان جهان با کسب مقام نایب قهرمانی بسکتبال مردان – مقام سومی فوتسال آقایان و عنوان پنجمی بسکتبال بانوان به کار خود پایان داد.
در رشته دانشگاهی بسکتبال، جمعه شب گذشته بلند قامتان کشورمان در فینال مسابقات بار دیگر برابر تیم قدرتمند بارسلونا اسپانیا قرار گرفتند و در دیداری فشرده و نزدیک با قبول شکست 62بر60 از دست یابی به عنوان قهرمانی بازماندند و کاتالان ها با جبران شکست قبلی خود جام قهرمانی را بالای سربردند.


اما در رقابتهای فوتسال دانشجویان، تیم فوتسال کشورمان که با اسپانسرینگ و حمایت مالی بیمه رازی دراین دوره شرکت کرده است، شب گذشته در دیدار رده بندی با نتیجه پرگل 10بر2 نماینده دانشگاهی روسیه را شکست داده و برسکوی سوم جای گرفتند.علی ابراهیمی با 14 گل زده بهترین بازیکن کشورمان در بازیها بود. احمد طاهری بعنوان سرمربی و مهندس مهدی عابدینی بعنوان مربی بدنساز در کادر تیم فوتسال دانشجویان بودند. از نکات قابل ذکر بازیهای فوتسال میتوان به ناداوری دیدار نیمه نهایی دانشجویان کشورمان برابر تیم قدرتمند بارسلونا اسپانیا اشاره کرد که با قضاوت نادرست و ناعادلانه داوران بلژیکی در پایان وقت قانونی به تساوی 2بر2 رسیدند و نهایتا در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب این حریف قدر شده و ازدیدار پایانی باز ماندند.


تیم بسکتبال بانوان کشورمان روز گذشته در آخرین دیدار خود برابر دانشگاه آنتورپ بلزیک با نتیجه 50 بر47 به پیروزی رسید و پنجم شد. این تیم پیشتر در دیدارهای قبلی خود برابر دانشگاه لندن انگستان با نتیجه33 بر 44 و برابر نماینده کشور اسپانیا با نتیجه 37 بر60 تن به شکست داد.

602

کد خبر: 935732

وب گردی

وب گردی