بررسی40 سال عکاسی انقلاب در چهارمین نشست چهل شاهد

در چهارمین  نشست تخصصی «چهل شاهد» که دهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود ؛ تاثیرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فرم و محتوای  عکاسی  در 40 سال گذشته  بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز اساتید برجسته عکاسی در چهارمین نشست تخصصی چهل شاهد ، چهار دهه عکاسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بررسی می کنند.

علی اصغر جعفری ، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی عکاسان جنگ و انقلاب در ثبت رویدادهای ماندگار ایران اسلامی افزود: عکس های ثبت شده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاصل جانفشانی ها و ایثار هنرمندان متعهدی است که با جان و دل به ثبت رسانده اند و امروز به عنوان اسنادی مهم در اختیار ما قرار دارد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب سلسله نشست های چهل شاهد فرصت و بستری را فراهم کرده است که چهل سال عکاسی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اساتید دانشگاه ها ، پژوهشگران و منتقدان نامی این حوزه بررسی شود.

گفتنی است این نشست با حضور مجید دوخته چی زاده، محمود عبدالحسینی ، علی قلمسیاه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ساعت 9:30 صبح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

700

کد خبر: 935784

وب گردی

وب گردی