رجبی: هیچ یک از گزینه‌های ما سطح پایینی ندارند/ رزومه مربیان مورد نظر ما خوب است

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هیچ کدام از مربیانی که رزومه شان را گرفته ایم، سطح پایینی ندارند.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد گزینه های نهایی سرمربیگری هندبال که گفته می شود سوئدی و مقدونیه ای-مونته نگرویی هستند، اظهار داشت: ما در حال بررسی رزومه گزینه های خود هستیم و با این مربیان صحبت می کنیم. بیش از 20 رزومه را مورد بررسی قرار داده ایم و تنها به یکی، دو گزینه بسنده نکرده ایم که بگوییم صرفا روی دو گزینه تمرکز کرده ایم. صحبت های اولیه را انجام داده ایم ولی مربیان مورد نظر ما کمی درگیر تیم های باشگاهی خود هستند.

وی ادامه داد: دو مربی نام برده نیز جزو گزینه های ما هستند ولی همان طور که گفتم مربیان مورد نظر ما درگیر مسابقات پلی آف لیگ اروپا هستند. به همین دلیل مشخص نیست چه زمانی به ما ملحق شوند، هر چه پیروزی بیشتری در این مسابقات کسب کنند، زمان آمدن شان به ایران به تأخیر می افتد.

دبیر فدراسیون هندبال تصریح کرد: ان شاءالله در اردیبهشت ماه برای ملی پوشان اردو داریم. اگر مربی مورد نظر ما به اردو برسد که بسیار خوب خواهد بود. لژیونرهای ما نیز از تاریخ 10 تا 15 خرداد به بعد به ما ملحق خواهند شد. فعلا با بچه های لیگ خودمان، کار را شروع می کنیم تا بچه های دیگر هم اضافه شوند.

رجبی در پایان گفت: همین حالا کنار سرمربی خارجی، از کادر داخلی نیز استفاده می کنیم ولی بعضی از مربیان به ما اعلام کرده اند زمان بندی شان با ما همخوانی ندارد. بیشتر تلاش ما در این راستاست که با مربی خارجی قرارداد ببندیم. در نهایت باید بگویم هیچ کدام از مربیانی که رزومه شان را گرفته ایم، سطح پایینی ندارند و همین نام هایی که مطرح شده اند، سوابق شان در اینترنت موجود است و رزومه های خوبی دارند.

604

کد خبر: 935789

وب گردی

وب گردی