ساخت دوچرخه الکتریکی با قابلیت 70 کیلومتر طی مسافت با هر بار شارژ

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد آماده تولید وسیله نقلیه پاک دوچرخه الکتریکی است.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: طراحی و ساخت این دوچرخه الکتریکی پارسال در این واحد دانشگاهی کلید خورده و گروه مبتکر سازنده این وسیله نقلیه پاک آماده ارائه اطلاعات کامل در زمینه طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی هستند.

مهران مجلسی افزود: این دوچرخه الکتریکی سبک و ارزان قیمت دارای توان موتور الکتریکی 250 وات با سرعت در شیب صفر 30کیلومتر در ساعت، مسافت ثابت پیمایش حدود 70کیلومتر در هر دوره شارژ و امکان تردد شش ساعت در هر دوره شارژ کامل از جمله قابلیت های این دوچرخه الکتریکی است.

وی گفت: تاکنون در دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی طرح های زیست محیطی از جمله طراحی و ساخت سامانه های سرمایشی و گرمایشی خورشیدی در ساختمان‌ها، تولید برق و رفع اتلاف انرژی در واحدهای صنعتی، تولید سوخت‌های زیستی، خودروهای هیبردی، کاهش مصرف آب در برج های خنک کننده اجرایی شده است.

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی استان و یکی از بزگترین دانشگاه‌های کشور بیش از 25 هزار دانشجو تحصیل می کنند و پژوهش های علمی دانشجویان این دانشگاه در بخش ملی و بین المللی شناخته شده است.

این دانشگاه آزاد اسلامی 10مرکز تحقیقاتی دارد که سه مرکز آن وابسته به دانشکده فنی و مهندسی و محیط زیست دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر: 935875

وب گردی

وب گردی