آلگری: این پیروزی، یک گام به سوی قهرمانی بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پیروزی 3-2 تیمش مقابل اینتر را در سرنوشت اسکودتو تعیین کننده دانست و آن را گامی کوچک به سوی قهرمانی توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یوونتوسی ها در این دیدار فاصله چندانی با شکست نداشتند اما دو گل در 3 دقیقه پایانی بازی، سه امتیاز این دیدار حساس را نصیب آنها کرد.

آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم فوتبال برنده بود؛همانطور که دیدیم دو تیم تا پایان برابر تماشاگرانی فوق العاده تا پایان جنگیدند. پیروزی مهم بود. ما یک گام کوچک دیگر به سوی قهرمانی برداشتیم و نیاز به سه پیروزی دیگر داریم. اینتر در دقایق پایانی ضرباهنگ بازی اش را از دست داد که با توجه به اتفاقات بازی طبیعی بود.

بازی امروز تعیین کننده بود زیرا اگر ما پیروز نمی شدیم، ناپولی می توانست با پیروزی در فلورانس، از ما پیش بیفتد. هرگز نمی دانید در هفته های پایانی چه اتفاقی رخ می دهد."

آلگری در مورد اخراج شدنش در هنگام خوشحالی گل سوم هم گفت:" همه بازیکنان ما در حال خوشحالی بودند اما هنوز چند دقیقه مانده بود و ما باید تمرکزمان را حفظ می کردیم. نمی خواستم اتفاقات دیدار مقابل ناپولی و رئال مادرید تکرار شود."

606

کد خبر: 935880

وب گردی

وب گردی