پشت پرده حضور طاهری در تراکتور/ کدام گزینه جدی تر است؟!

تیم فوتبال تراکتورسازی با پایان لیگ هفدهم روزهای پرتب و تابی را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی روزهای پرتب و تابی را سپری می‌کند؛ هیات مدیره باشگاه بعد از برکناری مصطفی آجورلو رای به سرپرستی عباس الیاسی عضو هیات مدیره داد تا او بتواند در این شرایط امور جاری را سر و سامان دهد و پروسه واگذاری را به اجرا بگذارد.

در این میان از اطرافیان باشگاه تراکتور خبر می رسد الیاسی سرپرست موقت است و به زودی طاهری به عنوان مدیرعامل معرفی می شود. با اینکه تقریباً همه چیز برای حضور مدیرعامل سابق پرسپولیس در جمع سرخ پوشان تبریزی فراهم شده است اما طاهری شرط و شروطی برای آن ها گذاشته است. طاهری عنوان کرده در صورتی مدیرعاملی این تیم را قبول می کند که مالکیت تراکتورسازی تغییری نداشته باشد. با این حساب الیاسی باید هرچه سریعتر تکلیف واگذاری این تیم پرطرفدار را روشن کند.

همچنین با پایان یافتن مسابقات لیگ هفدهم ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار تراکتورسازی به همراه دستیاران هم وطنش شب گذشته تبریز را به مقصد استانبول ترک کردند. این مربیان که قراردادشان با تراکتورسازی به پایان رسیده است، شب گذشته از طریق فرودگاه تبریز به کشورشان برگشتند.

این در حالی است که هنوز وضعیت ساغلام با تراکتورسازی برای فصل آینده مشخص نیست. این مربی چند روز قبل با عباس الیاسی سرپرست باشگاه دیداری را درباره شرایط آینده اش برگزار کرد و قرار بر این شد که ساغلام پاسخ خود را درباره ماندن یا رفتن از تراکتورسازی اعلام کند. حالا این مربی بدون اینکه پاسخی به مدیران باشگاه بدهد، ایران را ترک کرده است.

الیاسی روزهای پرکار و سختی را پیش رو دارد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای تراکتورسازب رقم خواهد خورد!

601

کد خبر: 935891

وب گردی

وب گردی