جوانان مطالبه گر باشند ودولت را به تسخیر خود درآورند

استاندار کرمان گفت: دولت باید کارآمد باشد نه دیوان سالار و برای عملیاتی کردن این مهم باید جوانان مطالبه گر باشند ودولت را به تسخیر خود درآورند.

به گزارش ایسکانیوز، استاندار کرمان در مراسم قدردانی از جوانان موفق استان با بیان اینکه 80 درصد بخشداران استان در این دولت زیر 40 سال، 50 درصد فرمانداران در رده سنی بین 40 تا 45 سال و 70 درصد معاونان فرمانداران استان زیر 40 سال هستند افزود: متاسفانه امروز شاهد هستیم که مدیران کل برای دادن پست به جوانان بسیار مقاومت می کنند اما ما در این زمینه هزینه داده و خواهیم داد زیرا جوان گرایی و فرا جناحی بودن را همواره در دستور کار خود قرار داده ایم .

رزم حسینی با تاکید بر اینکه دولت نمی تواند استخدام جدید داشته باشد افزود: ایران 20 برابر جمعیت کشور آمریکا، کارمند دولتی دارد . دولتی که پیر، سنگین، فربه و پر از کارمند است و دیگر نباید اجازه دهیم دولت پیش از این سنگین شود چراکه مانع توسعه کشور و استان می شویم .

وی با تاکید بر اینکه کوچک شدن دولت را باید با صدای بلند فریاد بزنیم افزود : دولت باید کارآمد باشد نه دیوان سالار و برای عملیاتی کردن این مهم باید جوانان مطالبه گر باشند ودولت را به تسخیر خود درآورند.
رزم حسینی ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود : هفته جوان نه به نام است و نه به رسم، بلکه هفته جوان را باید در اداره کشور به رسمیت بشناسیم.
وی با اشاره به دستور رییس جمهور به دستگاه های اجرایی کشور در استفاده از جوانان و بانوان گفت : در این زمینه تا حدودی توانسته ایم این ابلاغ را عملیاتی کنیم به طوری که درسالی که گذشت هیچ کارمندی را که در آستانه بازنشستی بود را تمدید نکردیم و 50 نفر از پرسنل استانداری کرمان را بازنشسته کردیم .
دراین مراسم همچنین ازسردیس شهید لنگری زاده (شهید مدافع حرم) رونمایی شد و مقرر شد این سردیس درورودی استانداری کرمان نصب شود.

900/900

کد خبر: 935900

وب گردی

وب گردی