واکنش رئیس فدراسیون اسکی به استعفای 3 مدیر

رئیس فدراسیون اسکی نسبت به انتشار خبر استعفای 3 تن از مسئولان این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته (شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 3 تن از مدیران فدراسیون اسکی از سمت خود استعفا داده اند.

بنا بر این خبر، آرش لاچینی، رئیس کمیته اسنوبرد در فدراسیون اسکی به دلایل شخصی از سمت خود استعفا داده، مهدی حیدری از نایب‌رئیسی فدراسیون کناره‌گیری کرد و حسن شمشکی نیز از ریاست کمیته آلپاین استعفا داده است.

عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در این باره اظهار داشت: لاچینی استعفای خود را به چه کسی ارائه داده است؟ این موضوع صحت ندارد. او به کمیته «فری استایل» رفته و علی القاعده نمی تواند ریاست دو کمیته را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: مهدی حیدری نیز دو ماه پیش بنا بر خواهش ایلخان نوری مازندرانی، رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی به حوزه این فدراسیون رفتند و ما هم موافقت خود را اعلام کردیم و پژمان مزینانی، از چهره های خوب و پیشکسوت اسکی نیز به عنوان سرپرست نایب رئیسی مشغول به کار شدند.

رئیس فدراسیون اسکی تصریح کرد: حسن شمشکی نیز با توجه به اینکه مدیر عامل پیست اسکی دربندسر است، مشغله های فراوانی در حوزه کاری خود دارد و در این دو سال چند باری خواهش کرد از کمیته اسکی آلپاین برود که در نهایت ما با این درخواست موافقت کردیم. ساسان مهدوی نیز زحمت می کشد و با حفظ سمت به جای او فعالیت می کند.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و هر سال بین کمیته ها معمولا چند رئیس و مسئول جابجا می شوند و فدراسیون اسکی در آرامش کامل، برنامه های خود را دنبال می کند.

604

کد خبر: 935910

وب گردی

وب گردی