برگزاری استارتاپ‌ها و دوره‌های مشترک بین دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه ایروان

رئیس دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد: برگزاری استارتاپ‌ها و دوره‌های مشترک بین دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه دولتی ایروان می‌تواند نقشی ویژه در تبدیل ایده به محصول و گسترش تعاملات علمی بین دو دانشگاه داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از دانشگاه پیام‌نور، دکتر حمیدرضا زمانی گفت: دانشگاه پیام‌نور آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها، برگزاری دوره‌های مشترک به ویژه در حوزه‌های گردشگری سلامت و آموزش زبان فارسی اعلام می‌کند.

وی در نشست با سفیر ایران در ارمنستان افزود: دانشگاه پیام‌نور با ماموریت ویژه آموزش از دور امکانات مناسبی را برای تحصیل دانشجویان در داخل و خارج از کشور فراهم کرده و این دانشگاه توانایی لازم را در ارائه محتوای درسی به صورت الکترونیکی دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با اشاره به تاریخ و فرهنگ مشترک بین ایران و ارمنستان گفت: دانشگاه پیام‌نور می‌تواند با برگزاری کارگاه‌های علمی مشترک در زمینه زبان و ادبیات فارسی، تاریخ و تمدن، شهرشناسی، صنعت و حقوق بین‌الملل، بسترهای انتقال تجربیات و دانش خود را به دانشجویان دانشگاه‌های ارمنستان فراهم آورد.

رضا حسینی سفیر ایران در کشور ارمنستان نیز ضمن اعلام آمادگی و حمایت همه جانبه برای توسعه گسترش همکاری‌های مشترک بین دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه‌های ارمنستان گفت: دانشگاه پیام‌نور با توجه به ماموریت مهمی که بر دوش دارد می‌تواند ضمن تعامل با دانشگاه‌های ارمنستان با پذیرش دانشجو و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، نقشی ویژه در توسعه تعاملات بین‌المللی ایفا کند.

وی گسترش همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه را فرصت بسیار مناسب برای هر دو کشور دانست و افزود: گسترش تعاملات علمی بین دو دانشگاه در زمینه آموزش زبان فارسی و گردشگری، علاوه بر بار علمی، بسترهای توسعه اقتصادی را نیز فراهم خواهد کرد.

202

کد خبر: 935919

وب گردی

وب گردی