نصرتی: مشکلات مدیریتی نفت را نابود کرد/ بیرانوند به دنبال حقش بود/ 30 درصد دریافتی داشته ام/ از فوتبال خداحافظی نمی کنم

بازیکن این فصل تیم نفت تهران به انتقاد از مشکلات مدیریتی این تیم طی فصل گذشته پرداخت و گفت: سه بار مالکیت تیم تغییر کرد اما باز هم مشکلات برطرف نشد و در نهایت نیز شاهد سقوط نفت به لیگ یک بودیم.

محمد نصرتی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این فصل نفت تهران گفت: متاسفانه نفت شرایط وحشتناکی را از ابتدای فصل پشت سر گذاشت، شرایطی که همه به خوبی از آنها مطلع هستند.

وی ادامه داد: سه بار مالکیت تیم عوض شد و هیچ یک از آنها نیز کار خاصی برای باشگاه انجام ندادند و در نهایت نیز نفت که در چند سال گذشته همواره جزو تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شد به لیگ یک سقوط کرد.

نصرتی در واکنش به سوالی مبنی اینکه افاضلی رفتارهای بیرانوند را عامل برهم خوردن تمرکز بازیکنان در هفته های آخر می داند نیز تشریح کرد: نمی توان به بیرانوند خرده گرفت چراکه او نیز به دنبال حق و حقوقی بوده که مربوط به مدت ها پیش است و باشگاه طی این مدت از پرداخت آنها سر باز زده بود اما اینکه این روش برای گرفتن حق و حقوق صحیح باشد یا خیر را نیز بحث دیگری است که باید دید او در این مدت با چه مشکلاتی روبرو شده است که کار را به اینجا رسانده است.

بازیکن این فصل نفت تهران با اشاره به این موضوع که قراردادش با نفت به پایان رسیده است افزود: متاسفانه تلاش زیادی کردیم تا نفت در لیگ برتر باقی بماند اما مشکلات مدیریتی و مالی آنقدر برای تیم حاشیه درست کرد که امتیازهای از دست رفته مانع از ماندن این تیم شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برای فصل آینده نیز قصد بازی کردن دارد یا خیر نیز تکمیل کرد: عجله ای برای تصمیم گیری در رابطه فصل آینده ندارم اما آمار این فصل من نیز کاملا مشخص است و در نیم فصل دوم به جز دو بازی در مابقی بازی ها به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفتم و عملکردم نیز به خصوص از زمان اضافه شدن افاضلی با توجه به اینکه به صورت منظم تمرین می کردیم خیلی خوب شده بود اما همانگونه که گفتم امتیازهای از دست رفته در ابتدای فصل کار را برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت کرده بود.

نصرتی در رابطه با دریافتی خود از باشگاه نفت و میزان دریافتی در زمان مدیریت جدید نیز اظهار داشت: در مجموع نزدیک به 30 درصد دریافتی داشته ایم که تنها 10 درصد آن مربوط به مالکین جدید بوده است.

606

کد خبر: 935943

وب گردی

وب گردی