مربی کره‌ای، اردوی تیم ملی پومسه را زیر نظر گرفت

پومسه‌روهای کشورمان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، تمرینات خود را زیر نظر مربی کره‌ ای پیگیری کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت‌های پومسه سوم و چهارم خردادماه در بخش‌های انفرادی، تیمی، پومسه نوین انفرادی، پومسه نوین تیمی پیگیری می‌شود.

در این دوره از مسابقات اجرای فرم‌های نوین پومسه به صورت آزمایشی پیگیری خواهد شد؛ 3 نماینده پومسه‌رو کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات خود را زیر نظر «سانگ میونگ کیم» مربی اهل کره‌جنوبی پیگیری می‌کنند.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا نیز پومسه‌روهایی که مجوز حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را بدست بیاورند زیر نظر «سانگ میونگ کیم» تمرینات خود را برای شرکت در این رویداد پیگیری خواهند کرد.

پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندوی ایران مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

گفتنی است تیم‌ملی تکواندوی ایران برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پومسه با حضور 12 پومسه‌رو تمرینات خود را زیر نظر حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان‌تبار به عنوان مربی پیگیری می‌کند.

602

کد خبر: 935955

وب گردی

وب گردی