تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین به مسابقات جهانی می‌رود

ملی‌پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی کره جنوبی خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقیه الله‌کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر، در بخش تپانچه و رقیه شجاعی در بخش تفنگ به این مسابقات اعزام می شود.

وی افزود: اولین نماینده کشورمان در این مسابقات رقیه شجاعی است که 14 اردیبهشت ماه در ماده تفنگ ایستاده با حریفان خود روبرو می شود، 16 اردیبهشت ماه نمایندگان ایران در مسابقات تپانچه بادی 10 متر بانوان و آقایان شرکت می کنند و 18 اردیبهشت نیز رقابت های ماده تفنگ درازکش و تپانچه خفیف 50 متر برگزار می شود.

تیم ملی ایران روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد چئونگ جو، محل برگزاری رقابت ها ترک خواهد کرد.

رقیه الله‌کرمی، سرپرستی این اعزام را بر عهده دارد و هدایت ملی پوشان نیز بر عهده حسین امیری، سرمربی تیم ملی و زهرا علی بیگی، مربی تیم ملی است و مهدی باقری نیز به عنوان تکنسین فنی در کنار تیم حضور دارد.

خبر دیگر اینکه نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های انتخابی بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد.

زهرا میربابایی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور 9 بازیکن که بهترین نتایج را از مسابقات قهرمانی کشور، باشگاهی و رقابت های برون مرزی بدست آوردند، برگزار می شود و در پایان با توجه به سهمیه های تعلق گرفته به این رشته که از سوی میزبان اعلام شده و نیز نتایج بدست آمده از مسابقات انتخابی، نفراتی برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهند شد.

میربابایی در پایان افزود: مهین احمدی، الهام چزانی، حدیث اصلانی، مریم علیزاده (تهران)، نرگس خزایی (خراسانرضوی)، فریده شعیبی، شیما سیاهیزاده (خوزستان)، مریم گیلانی (مازندران)، فرزانه سهرابی (البرز)، 9 بازیکنی هستند که از عصر روز دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه وارد تهران می شود و مسابقات آنها روز سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه در خانه تنیس روی میز برگزار می شود.

خبر دیگر اینکه اردوی تیم ملی گلبال برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان از 19 تا 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان از 19 تا 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود. این اردو با حضور هشت نفر انجام خواهد شد.

مهدی نباتی افزود: در این اردو دو ورزشکار خط می خورند و اردوی پایانی با ترکیب اصلی شش نفره برگزار خواهد شد.

وی هدف از شرکت از رقابت های قهرمانی جهان را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و کسب بهترین نتیجه دانست و اظهار داشت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی قرار بود در تورنمنت بین المللی چین شرکت کنیم که متاسفانه سفر ما لغو شد و با برگزاری دو اردوی داخلی دیگر در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده و هدفمان کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو و گرفتن بهترین نتیجه است.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: بهترین تیم های جهان در این رقابت ها شرکت می کنند چون نخستین مسابقاتی است که برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می شود و فقط سه تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در توکیو را کسب می کنند. کار سختی داریم اما برای کسب نتیجه خوب تلاش می کنیم.

602

کد خبر: 935959

وب گردی

وب گردی