دعا کنید که بتوانیم وظایفمان را به درستی انجام دهیم

مدیرعامل بانک قوامین در دیدار با جانباز قطع نخاعی، خطاب به جانباز مهرپویا گفت: در برابر اوج عظمت و ایثار شما شرمنده ایم و امیدواریم که بتوانیم در سنگر اقتصاد این مملکت سربازان خوبی باشیم و از شما می خواهم برای من و همکارانم دعا کنید تا بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در سالروز ولادت علمدار وفادار سپاه سید الشهدا(ع) حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز ، مدیرعامل بانک قوامین به همراه قائم مقام بانک و تعدادی از معاونین و مدیران اداره ی مرکزی در منزل جانباز قطع نخاع دفاع مقدس امیر، حسن مهرپویا حاضر و ضمن تبریک این روز به مقام والای جانبازان این مرز و بوم ادای احترام کردند.

غلامحسن تقی نتاج در دیدار با جانباز قطع نخاعی دفاع مقدس ضمن تبریک روز جانباز و آرزوی تندرستی برای کلیه جانبازان خطاب به جانباز مهرپویا گفت: در برابر اوج عظمت و ایثار شما شرمنده ایم و امیدواریم که بتوانیم در سنگر اقتصاد این مملکت سربازان خوبی باشیم و از شما می خواهم برای من و همکارانم دعا کنید تا بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

این گزارش حاکی است امیر جانباز حسن مهرپویا دراین دیدار ضمن اظهار خوشوقتی از حضور مسئولین بانک قوامین حضور دکتر تقی نتاج و همکارانش را نشانه ی وفاداری به ولایت و یادآوری از سربازان ولایت دانست و گفت: تا این روحیه در مسئولین ما هست هیچ گزندی به این نظام نمی رسد.

امیرجانباز مهرپویا با یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ذکر نام برخی از همرزمان شهید خود از حاضرین خواست دعا کنند تا افتخار سربازی ولایت همچنان چون سند افتخاری بر سینه ی جانبازان و ایثارگران بدرخشد.

402

کد خبر: 935982

وب گردی

وب گردی